Too much of anything can make you sick

Kenjoe, det här med bilder - det blir la lite vad man gör det till? Så bra att du lägger upp en bild då och då <3

För övrigt blir man lite bortskämd med alla dessa sovmorgonar (ja, sovmorgonar). En hel vecka där den tidigaste dagen är kl 12.30 är inte helt fel. I och för sig börjar jag kl 8 på fredag, men det är la helt okej. Nu har jag ätit frukost och ska göra en tunnelbanetrip in till stan via Vby. Efter det blir det jobbet. Najs. Vi har sådana här Coca cola - glas t-shirtar nu, så det känns lite som en pyjamas. Mysigt, mysigt!

Tiden börjar rinna ifrån oss nu, men som rubriken ovan säger så kan det säkert stämma. Nej, skoja bara :P

Men. Måla lakan, mysa och sådär. Nästa vecka, men vilken dag? Jag har förslag på måndag efter lunch, onsdag eller torsdag eftermiddag. Någon som har en åsikt? Färg har vi. Lakan har vi snart (jag har ett). Jag kan fixa jätteschysst musik och så får vädergudarna fixa sol och 25 grader hela nästa vecka. Låter bra? (:

Nu måste jag skynda iväg lite, vi ses!

ps. Musikalen Fame var helt awesome jättebra, se den!

Kommentarer
Postat av: m

Måndag efter lunch är det ju Bromma-Blackan!

2010-05-28 @ 09:56:59
Postat av: Fredrik

Sant, och sen äre gubbskiva. Jag röstar för på onsdag!

2010-05-28 @ 14:34:24
Postat av: Emil

Sovmornar/sovmorgnar*

2010-05-29 @ 17:54:17
URL: http://hjarnsubstans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0