Peppinlägg.

Dålig, kass, icke-acceptabel uppdatering av mvgforlife. Vi ber om ursäkt, men i dessa tider sitter man inte mycket vid datorn. I och med Valborg, alla skivor och mösspåtagningar så känns det som att man har blivit en vardagsalkoholist. De senaste två-tre veckorna har jag druckit alkohol 3-4 gånger i veckan, och det roliga är att de kommer fortsätta så i ungefär en månad till :P

Nästa skiva är på måndag - härjarskivan - på Engelen i Gamla stan. På tisdag har Nv3b sin skiva. Det här med skivor är rätt kul faktiskt, så länge man känner en massa på skivan. Och det bästa av allt, om 20 dagar kommer vi ha vår skiva. Längtar som faen, och det vore faktiskt kul om så många i klassen som möjligt kom (många har iofs redan köpt, så denna uppmaning är till er som inte har köpt middagsbiljett) även om det inte är någon klasskiva. Middagsbiljetter och eftersläpp köper ni av Frida (:

När jag tittar i min lilla kalender så blir jag glad, och lite ledsen. Totalt sett så har jag fyra prov kvar. FYRA PROV! Det är sjukt. Aldrig mer ett prov, aldrig mer den där ångesten, den där frihetskänslan när man har skrivit klart provet och allt som hör till. Biologi B prov på fredag, Samhälle A - prov 11 maj, Religion A prov dagen efter och så slutligen vårt sista prov ever på BLG - Fysik B Nationella den 20 maj.

Apropå prov så måste Biologi B provet vara ett av de mastigaste, tråkigaste, torraste, hemska och fruktansvärda prov vi kommer att ha haft. Försökte läsa lite idag, men det är faktiskt så galet tråkigt att jag bara börjar tänka på annat. Skit också. Men jag måste nog försöka tänka så här - det är 20 dagar kvar - sen kommer jag ALDRIG att ha något prov kvar, så det kanske är värt att plugga galet nu den sista tiden. Eller?

I takt med att proven avtar börjar sommaren göra sin entré också. När jag vaknade kl 13 imorse och drog upp persiennerna så var det sol all over! Kanske var lite blåsigt och inte så jättevarmt, men iallafall. Längtar tills man kommer hem från skolan, äter lite mellanmål och sedan går och lägger sig i en bekväm solstol och somnar i eftermiddagssolen tills mamma kommer hem från jobbet lite efter 17 och så äter man middag. Hur livet borde vara?

Avslutningsvis tänkte jag komma med lite insiderinformation! Det ryktas om att vi på måndag kommer få inbjudan till en av årets största och roligaste fester som kommer äga rum i vårt lilla underbara Blackeberg. Nämligen Gubbskivan! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiho :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0