Nu är det riktigt nära.


Heej klassen!
Min pappa fixar gärna hälften av drickan så kirrar mickan nästa halva.
Jag berättar mer imorgon och så röstar vi om vad och hur mycket.
Idag irrade jag även runt och letade presenter till suss och leena.
Leenas bok är undenlagd i vällingby och till suss har jag några förslag vi kan prata om.
Jag köpte en basketboll som vi alla kan skriva våra namn på och ge till suss i alla fall.
Så någon kan väl langa en marker-penna?
Till ballongerna också.

Men nu till det administrativa.
Alla (som ska ed på flaket) måste betala ytterliggare en hundralapp.
Den kommer gå till öl och cider (riktig), presenterna och även till två buketter.
Om det skulle bli något kvar så bjuder jag alla på glass eller liknande.
Alltså alla som har lämnat 100 kr till mig ska lämna 100 kr till och de som inte har betalat kan nu ge mig 200 kr och detta senast nu på torsdag.
Mitt kontonummer är: 5273-02 088 36 och jag har SEB.
Glöm inte att skriva ditt namn.
Men kontanter går nästan bättre.

På tal om torsdag diskuterade vi lite vid lunchen:
Vi är antagligen lediga så vi skulle kunna bestämma en tid (ca 10-11) och beroende på väder antingen ha picnic med brännboll eller åka till tom tits med suss och leena.
Men även detta kan vi ju rösta om. Om alla vill Tom tits är det klart att vi drar dit.

Imorgon har vi foto, glöm inte finkläderna!
Sen ska vi kanske ha lite samhällskunskap för att sedan fixa med lakanen.
Alla ni som kan avvara ett hemifrån kan väl ta med ?
Sedan ska vi få projekten och sen blir det Lilla Monaco för alla som vill.
Jag vill verkligen att vi ska ha det så bra som möjligt nu den sista tiden och jag tror att det kommer bli perfekt.



Jag är helt redo inför champagnefrukosten, någon som vet något om den förresten?



Det är över nu.


/Madde


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tummen upp för detta inlägg (:

Och, det är inte över riktigt än... men snart :(

2010-05-31 @ 23:25:50
Postat av: Anonym

Nothing ever ends.

2010-05-31 @ 23:52:43
Postat av: Helmut

SUIT UP!



Mycket bra post för övrigt.

2010-06-01 @ 00:24:52
Postat av: Ken

(Y)

2010-06-01 @ 08:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0