Mvgforlife.


Nv3a, idag kollade jag på lakan och de kostar 150 kr styck och enligt mina beräkningar behöver vi tio stycken.
Vilket innebär att vi inte har några pengar kvar till sprutöl.
Jag tänkte även fråga om det finns något mousserande vin i petflaska på systemet, det framgår inte av deras hemsida.
Vilken styrka på ölen ska det vara?
Så alla som har ett gammalt stort lakan hemma kan ju ta med sig.
Nästa vecka börjar vi fixa med dom så tänk ut vad vi ska skriva.
Jag tänker mig nästa vecka såhär:
Bra väder, lilla monaco, fixa lakan och ballonger, spela brännboll och njuta av varandra.
Nästa vecka är sista veckan!

Jag kommer sakna er - denna fina mvgforlife klass.
Borde vi inte ha en picnicdag med suss och lena, som i ettan?

Jag kom dessutom på att vi måste planera presenter till lärarna.
Man kan ju göra något personligt med bilder och hälsningar.
Vi har ju en del bilder från fysiken och biologin.

Ni som kommer på musikalen imorgon kan ta med en hundring till mig då, annars kommer jag nog på fysiken på fredag också.
Även om vi inte har lektioner får vi stämma träff och äta lunch och fixa inför studenten.
Är det förresten någon som vet något, på riktigt, om champagnefrukosten?

/Madde





Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00142740 ???



borde räknas som 2 lakan ifall man klipper upp...

2010-05-26 @ 14:46:28
Postat av: Anonym

/ken

2010-05-26 @ 14:46:48
Postat av: Fredrik

Jag har ett stort lakan vi kan använda. Tar med det till skolan så det ligger i skåpet.



Sprutöl tycker jag kan vara lättöl (billigast) vi ska ju ändå liksom bara spruta den?



Det finns jättemycket mousserande vin på systemet (haha alkisvarning?), nej men här är en lista http://systembolaget.se/Applikationer/Sok/ResultatLista.htm?Sok=Av&SokKriteria=Mousserandeviner:0:0::56:0:0:200:0:0:::::0:0:0:0:0:0::::::::::::::0:100:2::True::::&Butik=0&SidNr=1&SortKol=namn&Asc=1&SokOrdinarieSort=True&SokVarugrupp=Mousserandeviner&SokStrangar=MOUSSERANDE+VINER:Alla+l%u00e4nder:Alla+storlekar::::::



Jag tänker så här att nästa vecka kommer att ÄGA! Lovar att styra upp något, bara alla är på så.

2010-05-26 @ 16:09:38
Postat av: m

Oj vad dum jag lät, jag menade såklart om det fanns mousserande i pet-flaska, till flaket.. Haha

2010-05-26 @ 17:52:37
URL: http://maddeapple.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://symbolic-math.istheshit.net/

2010-05-26 @ 21:45:59
Postat av: Fredrik

Haha, förlåt madde, jag tänkte inte heller på att det skulle vara pet-flaskor och jag undrade varför du inte kunde hitta det :P

2010-05-26 @ 22:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0