Let it rock.

Haha, vad ska man säga om dagens biologiprov? Well, efter att ha läst mer än halva biologikursen så förstår jag varför jag inte vill bli något inom detta ämne. Provet vi hade idag bekräftade detta ytterligare. De flesta VG/MVG-frågor skrattade jag åt, hade ingen aning om hur man skulle svara så det blev nog rätt mycket chansningar. Men vi får hålla tummarna! Galet skönt att ha provet ur vägen iaf.

Nu går mvgforlife på helg vilket innebär Örebro imorrn och se Dee Snider en sista (?) gång. Första gången jag såg TS (14 november 2007) trodde jag inte att det var sant, och så händer det igen. Helt fucking awesome! Är vi taggad? Som faen. Hotellet vi ska bo på är av finare klass, så kanske, jag säger kanske, blir det Fredriks första gymrunda och simtur på vääääldigt länge. Fast innerst inne ser jag fram emot frukostbuffén på söndagmorgon också :) På söndag bär det hem till Stockholm och till en söderort där världens bästa kusinbarn har kalas (6 års kalas, wiho!).

Nästa vecka har vi tredagarsvecka och från onsdag till söndag kommer nog bli den bästa tiden den här våren. Varför? Inte av den anledningen du tror iaf ;D Men innan dess har vi Samhällsprov och Religionsprov, men det löser sig.

Idag hade Nv3a för övrigt vårens i särklass mest spårade fysiklektion. Ni som var där fattar.


// Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0