"Allt du behöver kunna till provet imorrn" - den ultimata MVGFORLIFE hjälpen. Del 2.

Provtider hey hey provtider. Imorgon var det dags för prov igen. Att börja sista dagen är en teknik som jag inte brukar tillämpa, men nu är det som det är. Lovade en sammanfattning likt den igår, men den kommer nog först när jag lärt mig allt. Så vi får sen när, var och hur.


Men jag har några frågor till er:

Vad är det för skillnad på en munk och en lekman?
Vad är attanläran för något? Läran om icke-jaget? Öh?
Vilka texter borde man läsa?

Kommentarer
Postat av: Carl

Inväntar ivrigt inlägget.

2010-05-11 @ 18:26:40
Postat av: moa

jag med!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-11 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0