WAAAAAAAAAR, FUCK THE SYSTEM. FUCK THE SYSTEM.

I NEED TO FUCK THE SYSTEM, I NEED TO FYCK THE SYSTEM I NEED TO FYCK THE SYSTEM.

Höhö. Kom och tänka på högstadiet. När man pumpade system of a down, slipknot och liknande. Idag när jag lyssnar på Bandit Rock 106,3 så funderar jag bara på vilken skit det var jag egentligen gillade då. Förstår inte, men antar att var sak har sin tid. Nu sätter jag på Abba och sjunger med i Dancing Queen. Kontraster.

Denna sovmorgon lyckades jag gå upp tidigt och ska inte åka förens om en timma, men ett problem jag har är det här med maten. Ska man äta lunch, eller inte äta lunch? Det är liksom på gränsen eftersom jag åt frukost för inte så länge sedan :(

Ses på fysiken!

// Fredrik

Haha fick nyss sms av Andreas HL
"Var ska vi ha lektion någonstans?"
"Öh, vi börjar 12.15?"
"Fuck..."

Mohaha, lite skadeglädje är det iaf.

Kommentarer
Postat av: Helmut

höhö

2010-03-11 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0