RIP.

Min Samsung SGH U900 är död :(
Prispress.com ska skicka en ny. Så fort jag får den ska jag lägga ut den på blocket. 100 kr. Bara för att.

Idag kom jag på väääääääääääärldens bästa idé.
En verkligen superbra idé.
Tro det eller ej, men jag gjorde det.
Guess what?
Jo, nere i skåphallen så finns det ett skåp där man kan sätta upp som liksom en stor affisch, och där sätter man upp två stora A3 papper eller liknande som är som en kalender, så varje dag man kommer till skolan så kan man kryssa hur många dagar det är kvar till studenten :D Awesome va?

// F

Kommentarer
Postat av: elin

Hej! Kolla in denhär sidan http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=itmustbeelin



Via den kan man öka sin bloggstatistik genom trafikutbyte! Det är jättelätt , så det lönar sig att kika in.



Om du inte gillar sånahär kommentarer ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Ha en bra kväll!

2010-03-18 @ 22:31:45
URL: http://itmustbeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0