MIDNATTSBANDY! (VIKTIGT)

OMG OMG OMG!
I år kör vi. Vinna hela skiten.
Höhö. Ärligt, vilka är på?
Jag ser framför mig hur jag står där i min mvgforlife-tshirt, taggad till tusen och spottar blod.
Information tagen från facebook:


Klartecken för årets midnattsbandy har äntligen getts från skolledningen. Vi beklagar att anmälningstiden därför kommer att bli kort, och hoppas att de som hade planerat att anmäla sig kan vara med ändå.

Måndagen kl. 19.00 (preliminär tid - återkommer med mer exakt info) den 15/3 drar vi igång. Då ska du + ditt lag vara samlat i ljushallen redo att sätta igång.

Regler:
- Matcherna spelas 3 mot 3
- Utvisning 1 minut
- Matchtid 1x10
- Ni får ha obegränsat med avbytare i lagen
- Klubban får ej vara över midjehöjd
- Inga tacklingar i ryggen
- Du får ej greppa motståndarens klubba, kasta klubban eller slåss med klubban
- Inga målvakter
- Varje lag väljer en person som domare (denne bör spela/ha spelat innebandy)
- Förlorande lag dömer
- 10 kr/person
- Tillåtet med cola för att få bättre fäste

SPELA SCHYSST, ANNARS MÅSTE TYVÄRR BRYTA


OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS

SISTA ANMÄLNINGSDAG ÄR NU PÅ FREDAG DEN 12/3

ANMÄL ER NU PÅ KANSLIET!!!!!


SÅ VILKA ÄR PÅ? :D :D :D :D : D

Vi e mvgforlfie,
vi kallas faktiskt så,
och börjar ni kaxa,
så fan ska ni få.
Och vi ska visa Blackan,
hur läktarvåld går till,
och ingen ska resa sig,
när vi har slagit till!
La, lalalalalala, la la lalalala


// Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0