Men jag kommer ihåg alla dagar med dig

Jag taggar inför sommaren
Jag taggar inför studenten
Gyllene tiders Det är över nu hörs i mitt rum

Jag har suttit och försökt att komma på vad jag ska skriva i era studentmössor.
Det måste ju vara något genomtänkt.
Något internt.
Men det är svårt att med en mening få ihop 3 år tillsammans.
Jag har så mycket att säga.
Men det är väl det vi i nv3a har gemensamt: Kvantitet före kvalitet!
Senaste påminnelsen kom på samhället. Ta det lugnt på vg-frågorna folk!

Det som ni skriver i era vänners mössor kommer alltid att finnas där.
Förutsatt att ni inte dränker ner den i öl på flaket..

Så tänk igenom ni också, för jag vill inte ha massa fylleskriverier i min!



/mick


Kommentarer
Postat av: H

En pojke reser till månen.

En annan siktar mot solen.



En tredje kommer aldrig iväg.

2010-03-22 @ 21:33:45
Postat av: Fredrik

Promise!

2010-03-22 @ 23:26:45
Postat av: moatoa

kvantitet före kvalitet! hahahaa! klockrent!

2010-03-23 @ 17:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0