Manboy

Varför vann inte Erik Saade hela skiten?

Imorse vaknade jag av att mamma kommer in i mitt rum och frågar "Fredrik, ska du inte jobba idag?". Tittar på klockan. 07.25. Bussen går 07.39. Vad gör jag? Hoppar upp, på med kläderna, borstar tänderna och skyndar till bussen. Hann jag? Ja. Vägra komma försent till jobbet, haha. Ibland älskar jag att mina föräldrar är morgonpigga och observanta.

Turismprov imorrn. Det känns rätt lugnt, och den tre timmar härliga håltimmen imorrn kommer väl till pass. Då hinner man läsa igenom allt två gånger och lära sig allt extra bra :D MVGFORLIIIIIIFIE!

SHF imorrn kväll dessutom <3
Fast, marknadsföringsprovet på fredag känns lite jobbigare.
Ska börja plugga imorrn. Hehehehheehe.

Biologiläxan bortprioterades, så jag hoppas att ingen gjort den än.


Den sängen skulle jag vilja ligga i (:


Vi ses imorrn :D

// F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0