Jag känner mig naken, exposed, rädd och nervös.

Hur känner du dig idag? Exposed, rädd och nervös?
Ja, utan läppstift är det inte alltid så lätt. Maria Montazami har öppet berättat om beroendet, och ikväll startar SHF igen @ TV3 kl 21.00. OMG vad jag längtar. Jag kanske saknar Gudomlig inspiration, men Marita Montazami är i vart fall min Gud och min idol.

http://www.amelia.se/_internal/cimg!0/rgsq35wbxy789nbfnqd21nqn7vlfos/Maria%20Montazami%20blev%20tittarnas%20favorit%20-%20amelia%20Kultur%20%7C%20Filmtips%20Resetips%20Filmrecensioner

Pengarna till studentskivan är idag inbetalda för min del. 3042 kr fattigare och oroväckande lite pengar finns kvar på kontot (GLÖM INTE ATT BETALA NU SÅ FRIDA FÅR ALLA PENGAR I TID!). Det är svårare än man tror att sälja eftersläppsbiljetter, det blir mer att man byter med varandra, så det kommer typ sluta med att man lägger 3042 kr på inträde till diverse skivor under våren. Höhö :)
Jag älskar förresten att vår ligger på en fredag. Dagen efter fysik nationella. Att den ligger sent, den 21 maj och att stället stänger 01.30. Man ska liksom sluta när man är "on top" och det är nog mer än hos mig som efterfest låter kanon. Jag längtar faktiskt. Hihi.

biologin idag "mjukstartade" vi.
religionskunskapen orkade man inte lyssna som vanligt. Läsa ett evangelium ur bibeln? Seriöst, det står väl inte att man ska göra i kursplanen? Jag vill inte. Ska vi läsa ur koranen också? Jag gillar inte Mr. M.
lunchen dinerades det ljumna köttbullar och potatis med brunsås och lingonsylt. Brödet var sisådär men mjölken smakade som den ska. En svag start av köket efter lovet. Två av fem "Carlos".
samhällskunskapen lärde vi oss om att det kan finnas fördomar som är positiva och att socilogi är intressant. Det kom upp att delar av Nv3a totaldissar Blackebergsandan. Till er säger jag bara: FU!
turismen såg vi film a la "Easyjet" som gick på 5an förut. Om en flygplats och olika problem med kunderna som kan uppstå där. Jag tycker sånt är lite spännande. I framtiden kanske jag vill jobba på en flygplats. De symboliserar så mycket och är så mysiga.

Och vettni en rolig sak? :D
Prispress.com har lagat min telefon och skickat den till mig. MEEEEEEEEEEN, kunde de inte gjort det lite tidigare? Nu har jag köpt en ny mobil för 3000 kr som jag inte kan lämna tillbaka :(
Så galet typiskt. Om någon behöver en mobil så hör av er.

Imorrn ska vi se på bio med samhällskunskapen. Första gången hela klassen går tsm. Saknar franska 3 och 4 då vi gick och såg filmer så som "Tillsammans är man mindre ensam". Det var fint och mysigt, och franskt!
Men det blir nog okej imorrn med. Popcorn och dubbelsäte med Kenjoe kl 9.30 - det tackar man inte nej till?

Nu ska jag börja tagga för SHF, vi ses imorrn :)
//Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0