Halfway to heaven?

Vakna med The Voice är nog världens bästa radioprogram. Kan ligga i timmar och lyssna på dem och halvsova varje morgon. Idag var en sådan morgon. Vaknade av att solen sken in i rummet. Helt underbart!

Har dock hört en låt flera gånger som jag aldrig kommer på vad den heter, men ikväll fick jag reda på det. Lyssna och enjoy!



Imorrn ska jag jobba igen. 12-20. Kom gärna förbi och förgyll min dag.

// Fredrik

ps1. Mia och Klara är bääääääääääst.

ps2

Någon som vill se Green Day i sommar på Ullevi? 5 juni, 590 kr?
Någon som vill se Lady Gaga i vår i Globen? Fredeag 7 maj, 670 kr?

Green Day, Lady Gaga, KISS, AC/DC, Twisted Sister, p!nk/takida spelar alla i Sverige i vår/sommar = musikorgasm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: ken

kiss och AC DC är jag på!

2010-03-04 @ 20:46:25
Postat av: Fredrik

Men Lady Gaga och Green Day? :(



AC/DC är uppbokat.

KISS har ståplatsbiljetter kvar, 590 kr - vi kör? :D

2010-03-04 @ 20:57:10
Postat av: Frida

Jag går med på Lady Gaga =)

2010-03-05 @ 09:02:00
Postat av: lisa

jag ska på green day!

2010-03-05 @ 13:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0