Glad till depp till glad på en sekund

Hej, känns som bloggtorka för alla utom Fredrik =). I vilket fall som helst vill jag promota vår skiva lite. Den går av stapeln den 21/5 dagen efter fysiknationella. Köp biljett nu!!! Temat är resan går till...

Nu till mig haha. Jag har haft grymmaste träningen på veckor, eller okej enda träningen på veckor men älskar att vi kan asgarva tillsammans under en hel träning. Dessutom måste ni hålla med om att det inte är okej att mobba nån för att man sjunger med i musiken när man börjar bli trött (jag är ju grym på att sjunga)?

Måste bjuda på lite dansbilder bara för jag blev så sugen...

 Grymmaste dansarna i norden, bilder från danssportidag.se (det är en egen liten värld kan jag ju tala om för alla er som tycker att sporten är något underlig). Det är faktiskt en sport jag må inte vara den mest vältränade (ha stort underdrift) men kolla in Carro längst upp, där snackar vi magrutor.

Bio imorgon ser framemot det. Jag börjar mer och mer ogilla diskussionslektioner. Det har alltid varit en favorit för mig men nu ger det mig bara dåligt samvete. Dåligt samvete för att jag pratar hela tiden, dåligt samvete för att jag slänger ur mig saker jag alltid inte menar för mitt höga nöjes skull när reaktionerna kommer, dåligt samvete för att jag tar för mig. Det är så fel jag menar huvudet vet att om nån har ett problem med det så är det deras ansvar att tala om det för mig men egentligen kan jag fortfarande gå och tänka på att folk tycker att jag är störig en vecka senare.

Nu gick det från glatt till depp på en sekund men det är också en sak jag känner mig falsk ofta. jag beter mig inte som jag känner mig, men så är det väl för alla fake it til you make it liksom. Känns bara som att man "fakear" mer än vad man är på riktigt nu för tiden.

Dock måste jag få sprida lite kärlek och blackananda, jag älskar mina vänner och dit hör ju ni, det har liksom växt fram men nu känns det verkligen som om vi känner varandra och jag fick två kramar av de bästa efter lovet som gjorde mig glad resten av dan. Viola du får inte svika alla våra planer i sommar då blir det inte samma sak jue!

Efter detta monstruösa inlägg så för att bevisa en poäng för Calle imorgon så bjuder jag på kaffe imorron=)

Puss o kram och cred till den som orkat läsa // Frida

Kommentarer
Postat av: Ken

Om du hade varit man hade du inte behövt be om ursäkt.ElleR? Behöver jag be om ursäkt för att jag skrev det här?



blackebergsandan-debatten måste tas upp... väntar med spänning

2010-03-08 @ 22:13:11
Postat av: Frida

Nej, antagligen inte, men allt handlar om känslan tror jag. Jag vet att jag inte behöver be om ursäkt men jag känner att jag vill eller att jag inte har rätt att vara jobbig. Om det är jag som har ett stört huvud eller om det är nåt annat har jag ingen aning om?

2010-03-08 @ 22:29:50
Postat av: Fredrik

Ken, ett till negativt ord om blackebergsandan och jag sänker dig!

2010-03-08 @ 22:33:41
Postat av: ken

kom då!

2010-03-08 @ 22:51:33
Postat av: m

Frida jag tycker du ska prata på, jag gillar det.

Dessutom känner jag som du, att jag ofta tar lite mycket tid.

Men åsikter är till för att höras!

2010-03-08 @ 23:02:11
URL: http://maddeapple.blogg.se/
Postat av: Carl

Hej och tack för kaffet!

2010-03-09 @ 15:46:01
Postat av: Frida

Haha, varsego om du har tur så är jag snäll fler dar =)

2010-03-09 @ 21:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0