Dawn breaks like a bull through the hall, never should have called.

Talade med Carl om 90-talet idag. Jag är helt övertygad om att allt var bättre/mysigare då. Mindre high-tec, mer "family time".

Men det är klart, jag kanske bara glorifierar min uppväxt. Fast det känns inte så. I mitt tycke var det mesta bättre..

..reklam:


..tv-serier:


Är fortfarande lite småförälskad i deras mekaniker :/



...musik:
Natalie Imbruglia – Torn
Fools Garden – Lemon Tree
Vengaboys – Boom, Boom, Boom, Boom!!

Nu ska jag nostalgitrippa vidare!

/J

PS. En del bra saker kanske tiden ändå har fört med sig. Tror till exempel inte att det här stället fanns på 90-talet:


Kommentarer
Postat av: Carl

Var ligger Björk?

2010-03-17 @ 20:22:51
Postat av: Helmut

Ungefär vid Thorildsplan.

2010-03-17 @ 23:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0