:D

Någon gång ibland då man behöver det som mest, orkar man bara inte göra mer. Då är det bäst att göra vad man känner för. Kan för tillfället inte ett piess av det som kommer på provet om två dagar. Är mer än osäker på vad mitt prov imorgon kommer innehålla. Trots det har jag ganska gott samvete och behöver inte ens hitta dåliga ursäkter som "jag städer mitt rum" eller "jag söker stipendium" just nu har jag ätit två klasar vindruvor, ett paket lantchips medans jag kollat på Friends.

Tror det är lilla omedvetna jag som säger hakuna matata, det kommer gå braaaa. Rationella jag kommer se det här som bluescreen

"Damn computer do what I tell you!"
"Fuck you... Wanna see a blue screen instead?"

/Ken

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tummen upp!

Fast tänker jag så?

Nej. Alltså, kukplugga nu :(((((((((

2010-03-29 @ 17:02:38
Postat av: Carl

Synkretism.



Nu minns du kanske något.

2010-03-29 @ 17:05:28
Postat av: Ken

just had an epiphany

2010-03-29 @ 20:35:47
Postat av: Frida

Ska vi bilda klubb?

2010-03-29 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0