Can't hide it. Can't fight it. So...

Aaaaaaaaaaaaaaah. Jag blir galen.

"Och jag kan inte skilja på"

Läs det citerade högt för er själva. Om någon menar att den inte kan skilja på något, visst innebär det att det handlar om två eller fler saker? Jag menar, handlar det bara om en sak, vad finns det då att skilja på? Man kan till exempel säga "jag kan inte skilja på röda och gröna vingummin" (som för övrigt är så äckligt att det inte är värt att kallas godis.. nästan äckligare än marmeladbollar.)

Melissa Horn har tydligen inte insett detta. Är det bara jag som blir förbannad varje gång jag hör låten och vill ringa upp henne och be henne ändra texten? VAD FAN ÄR DET HON INTE KAN SKILJA PÅ?

Skulle vara tacksam om någon kunde förklara för mig.

Jättegod yoghurt:


Jätte-catchy-och-nostalgiframkallande låt:

(tryck på bilden.)

/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här sitter man o lyssnar på VÄRLDENS BÄSTA BAND så rååååkar man trycka på länken till Honsomintekanskiljapåsaker. Very disappointed :(

2010-03-25 @ 19:29:00
Postat av: Ken

hahah, yoghurten.^^ JOHAN! - vi skall fira, nästa fredag? UMTHZ!?!?!

2010-03-25 @ 20:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0