Big Macen fuckar ur.

Mellan 11-17 idag var det konstant rush.
Mitt huvud bara snurrade.
Försökte hålla blodsockerkurvan på ett konstant maximiläge.
Gick la sådär, när jag kom hem och ätit middag gick jag och la mig. Sov lite.
Dagens roligaste händelse på jobbet var när X fuckade ur på en gäst. Gästen gjorde i och för sig detsamma, vilket var lite hemskt. Men jag kunde inte låta bli att småle av hur folk kan göra en sån liten sak till en sån stor sak. Take a chillpill helt enkelt!

Förresten har jag börjat få en visdomstand. Gör för jävla ont. Om det inte går över nästa vecka ska jag ringa min personliga tandläkare som förmodligen inte kommer ha en tid inom närmsta halvåret, eller?

Idag var det btw väldigt många plusgrader = mycket najs = snön smälter = man hör vattnet åka ner i brunnarna. Kanske är överdrivet, men varje gång jag går förbi en brunn där vatten rinner ner stannar jag tittar på den lite nöjt. Älskar det. Känns som att de goda i Narnia vunnit över den onda ishäxan efter en lång vinterperiod.

Ikväll ska jag se Lasse Åberg - filmen när Stig Helmer åker på charter. Är grymt ressugen just nu! Vill följa med de på BLG som ska till Milano på måndag, det vore inte helt fel... Men snart är det iaf Berlin. Achtung, tagga!

För alla er som bryr er så grymt mycket om mitt privatliv och tycker denna blogg är jätteintressant när jag skriver så kan jag berätta att morgondagen kommer bestå av en sovmorgon för att sedan träffa Simon H på en långpromenad eller fika. Han bor i Skövde och har lite dialekt. Ascoolt, iaf är han i Hässelby nu i helgen och då ska vi passa på att uppdatera varandra om våra liv irl. Det är lite småcoolt att se hur människor ändras när man inte träffar de på ett tag.

Denna helg har och ska jag inte plugga någonting, det känns väldigt skönt. Befriande på något sätt.
Förresten, vet ni vad som är gott? McFlurry Daim eller Lion De Luxe med 60 ml (två tryck) chokladsås :D

Men nu ska jag se film.
Peace ut.

ps1 borde vi inte nv3a dra och spela lasergame snart?

// Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedrik

(Måste också slänga med en bild på sommarens snyggaste förpackning till en parfym. Paul Smith lyckas alltid när det gäller utseende på parfym och skor. Jag gillare).

Ny

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0