Även solen har sina fläckar...

... det ska framöver stå på varenda lab.rapport jag gör under rubriken "Felkällor". Tungt. Jag är en sol.

Projektarbete med inlämning på fredag får tummen ner.
Men det går framåt, vilket är skojsigt.

Idag var det plusgrader och solen värmde.
Nv3a hade biosalongen för sig själv.
Lunch dinerades på mathuset i vby.

Imorrn har vi bara religionskunskap. Och i skrivande stund kom jag på att jag skulle fixa den där 4-hörn övningen. Fan.

Aja, skit samma. Nu ska jag äta kvällsmat och sedan sovish. Stenhårt.

Godnatt

// Fredrik

Edit 21.39: Läste nyss min kompis (som går VRG) projektrapport. Hela rapporten är på engelska och handlar om skillnader mellan tonårstjejers drömmar i Sverige och Tanzarnia samt skillnaderna mellan deras syn på utbildning och framtiden. I höstas åkte hon till Tanzarnia i två veckor och levde där och var på studiebesök i en skola där och intervjuade tjejer. Jag vill också vara så duktig...

Kommentarer
Postat av: Gustav

ÄH! Man behöver inte vara så duktig just nu! Skaffa en najs utbildning och knega på så kommer det att gå bra! Jag menar, hur fan kom en person som Mona Sahiln så långt annars?

2010-03-09 @ 22:12:17
Postat av: F

Att tillhöra S-eliten är väl inte att ha kommit långt ändå Gustav? ;)

2010-03-09 @ 22:53:39
Postat av: Hilding

GUBY EXPOSED!

2010-03-09 @ 23:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0