Anna Anka...

... har stil. Haha, faktiskt. Anna Anka söke personlig assistent var waaaay mycket bättre än jag trodde. Så himla kul, och alla de tio som sökte hade verkligen självförtroendet on top, det gillar jag. Såg det med mamma, och fick övertala henne om att Simon var en kille. LOL.

Såg också att det var reklam för Sandhamn som börjar kl 22 på samma kanal, haha det ska jag också se.

Förresten, har ni seriöst hört talas om att man kan anlita en trädgårdskonsult? Vem faen gör det liksom? Känns som att min mamma borde ge dom där pengarna till mig istället. FFFFFFFSSSSSS.

Imorgon blir det att säga hejdå till min chef som slutar, sedan hem och plugga lite, sedan tillbaka till skolan och ha en lektion (och lura Leena...) och sedan till jobbet och jobba fyra timmar, sedan möta upp en kompis som ska med till Orsa på fredag, hem, packa och äta och sedan sova. Sen på fredag blir 35-40 mil bilresa! :D Längtar som fan, hoppas det blir sol och varmt och awesome skidåkning :)

Puss och kram.
/ Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0