40. When a guy looks at you for longer than a second, he's definitely thinking something.

Höhö. Kom och tänka på högstadiet. När man pumpade Green Day, Natasha Bedingfield, Nickelback och liknande. Idag när jag lyssnar på Rix FM förstår jag inte varför jag slutade lyssna på den sortens musik. Var sak har kanske sin tid, men man bör vara försiktig med att glömma hur livet (och man själv) var förr. Nu sätter jag på MMMBop och sjunger med. Åh, ljuva 90-tal!



Denna sovmorgon misslyckades jag med att gå upp tidigt. Försökte äta, men misslyckades med det också. Så jag åt i skolan och kom medvetet försent till fysiken. Rätt skönt att bara kunna strunta i saker ibland. Någon kanske vet vad jag menar.

Ses på fysiken!

// Johan

Andreas Lund och jag har rätt (o)intressanta konversationer ibland:

A säger: kan ju säga såhär
A säger: THE PUMP
A säger: It's back.
J säger: det bästa med din playlist är att man kan gå iväg 30 min och sedan komma tillbaka där man slutade
A säger: Är det inte helt underbart
J säger: mhm

Kommentarer
Postat av: Fredrik

höhö

2010-03-11 @ 20:57:20
Postat av: Fredrik

Smurf!

2010-03-11 @ 22:15:04
Postat av: m

90-talsmusik är den musik som gör en gladast!

2010-03-11 @ 22:54:09
URL: http://maddeapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0