Too much of anything can make you sick

Tre dagar sen det senaste blogginlägget. Går in på mvgforlife varje dag och inga nya inlägg finns publicerade. Abstinens (avsaknad)! Tror nog att våra 25 unika dagliga läsare känner detsamma som mig - så här kommer räddningen!

Det har snart gått en vecka sedan studenten - galet? Javisst! Men jag har kommit på att jag inte saknar er. Jag saknar inte proven. Jag saknar inte lektionerna. Jag saknar inte luncherna. Jag saknar inte något. Eller jo, Blackebergsandan och att man såg nya ansikten varje dag. Men annars tror jag det är så att, som rubriken antyder, att man en vacker dag blir klar med det man gjort och vill gå vidare. Det är ungefär typ där jag ligger nu. Fast tro mig, jag kommer nog sakna er i höst :)

För er som bryr er så har jag min lediga dag idag. Förkyld och molnigt ute = inte superduperwiho. Fast det är ändå skönt, för på onsdag är det jobb 6 dagar i rad - så om ni vill träffa mig så vet ni var jag finns :P

Vad gör ni andra? Jag vet att en person förbereder sig för USA, jag vet att en person är på sitt landställe och jag vet att en jobbar. Men ni andra, vad gör ni? Btw, snart är det party med "klassen"! Var, när och hur? Ingen aning, men den som väntar på något gott...

Slutligen så måste jag ge er ett litet nostalgitips - joina gruppen 'Gamla Blackebergare'. När ni gått med i den så äre liksom officiellt!

Vi hörs,
vi ses
och vi kramas!

/ F

Kommentarer
Postat av: Morgan

Är på Gotland :)

2010-06-15 @ 14:04:37
Postat av: Helmut

Jag är hemma!

2010-06-16 @ 12:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0