Jag hatar Hässelby, gör du?

Gårdagskvällen var epic.

Kom ihåg vart ni hörde det först King Romeo kommer bli stora =)!

Men nu till min avslutning på kvällen. Hej vänta på tuben i vby 22 min. Hej missa bussen precis i hby strand och se den peka finger åt mig. Hej 40 min själv i hbystrand tre på morgonen. Det enda positiva med denna avslutning var att det var ljust när jag traskade hem från bussen så jag slapp vara rädd. Därav att jag är sjukt trött på att bo i Hässelby.

Tur att man, nörd som man är, alltid har en bok i väskan för tillfällen som detta. Synd bara att den sög och min koncentration inte var på topp på grund av lätt berusning.

Nu till dagen. Den har redan gått och jag ligger fortfarande i sängen. Måste pallra mig upp och hjälpa till att städa osv.

Vi ses vid Kaanan ikväll!

Puss och Kram

// Frida

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha du skulle tagit pendeln - vänta i 5 min, i Spånga springer man till bussen (springer fel (??) men hittar sedan bussen)och hinner precis med. Flyyyt!

2010-06-06 @ 23:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0