I now walk into the wild

Jag vandrade hem en onsdagnatt. Klockan var 03.36 skulle jag gissa. Det var ljust ute.
Jag plockade blommor.
Jag såg en grävling. (För er som tror att en grävling biter tills benet krossas och att man därför ska ha knäckebröd i stöveln har fel. Lovar)
Jag såg också upp på trädtopparna där solens strålar började synas.
Därefter gick jag förbi en katt och en hare. Hörde även en massa fåglar.
Det bästa var att jag inte frös så farligt.
Det var en väldigt bra promenad om jag får säga så.

Ta vara på sommarnätterna. Passa på att plocka de finaste blommorna på folks trädgårdar, se djuren och njut av att vara ensam människa bland så många hus.

Det var ungefär det jag ville säga.

Jag kan inte ladda upp den bild jag tog i stunden, så det blir en riktig into the wild bild.

Vi ses väl hos Frida? Jag är taggad.

Lev väl så länge
Mickan

Kommentarer
Postat av: m

Fy fan vad vackert! <3

2010-06-17 @ 23:34:53
URL: http://maddeapple.blogg.se/
Postat av: Carl

Låter mysigt.



.. men är bromma-by-the-night verkligen "the wild"?

2010-06-18 @ 00:04:10
Postat av: Anonym

Vad sägs om att langa lite info om kvällen hos Frida här? Tänk på oss utan face, eller vill ni inte ha oss där? ;)

2010-06-18 @ 18:29:44
Postat av: mickan

du, att se en grävling kallar jag vilt

2010-06-18 @ 19:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0