Allt har sin tid - likaså MVGFORLIFE.

Denna söndagskväll, den 27 av juni år 2010 skriver jag, Fredrik, mitt sista blogginlägg i MVGFORLIFEs historia.

När jag och Johan startade bloggen hösten 2009 så trodde vi aldrig att bloggen skulle bli så som den blev. I början skrev bara vi, sedan började fler och fler från klassen att skriva. Nv3a började mer och mer förknippas med MVGFORLIFE och det blev lite som vårt varumärke. Hur mycket det är värt kanske vi inte behöver diskutera, men hela grejen tyckte jag var rätt cool nu när man tittar tillbaka.

Hur som helst. Nu har vi tagit studenten, allt kring studenten och firandet är över och det är nu vi håller på att ta reda på om det finns något liv efter Blackeberg. MVGFORLIFE känns med andra ord som ett färdigt, avslutat kapitel. Det var kul så länge det varade, men nu är det över. Många har nog redan insett det, och så även jag numera.

Jag tänker alltså sluta skriva här tills vidare, eventuellt starta upp en egen privat blogg likt Madde eller andra kända bloggare, men det återstår att se i skrivande stund. Om ni andra vill fortsätta skriva här, så gör det. Bloggen får leva kvar i cyberrymden tills den dag då internet försvinner (eller blogg.se går i konkurs). Bläddra i bloggens arkiv och ni kommer finna många minnen och saker som gjorde Nv3a till den klass vi var.

Tack för mig.
/ Fredrik B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0