All c-urious

Ett ganska "seriöst" inlägg, i stil med alla Fredriks wall of text bloggningar.

Dagens misstag var att inte äta frukost. Frukosten i skolan stänger 9:15 <-- bra att tänka på! I alla fall om man går till skolan på tom mage. Sedan sänkte man sitt snitt på religionen följt av att man blir sen till ett biologi A prov.

13:20 är jag man utsliten hungrig och törstig--> går till matsalen och tigger mat, schyssta mannen ger mig en helt fräsch bulgur "plåt". MMm... Det sugiga är att jag självklart har missat klassens AMAZING Monet målningar. missade dem igår också.. fan alltså.

Imorgon missar jag vår picknick skall någon läkare suga blod från mig för att kolla ifall jag har tuberkulos, aids eller pesten(!). Vem vet, tänk om pesten två punkt noll kommer? Sådär lagom efter att dragit masas blod ska jag med lågt blodtryck dricka massa alkohol. (Y) Kommer att sluta bra det här.

allt är inte skit. Det positiva är att jag  (lite senare än resten av klassen) ÄNTLIGEN är klar med skolan. Speciellt alla tråkiga akutplugg ordbajs ämnen. ALDRIG MER ORDBAJS <3<3<3<3<3! ÄNTLIGEN! Har redan börjat med min framtida MVG-karriär inom matte.


MVG ---> FOR LIFE BITCHES!





p.s
Mitt liv får gärna se ut såhär.. Fast jag är gärna den som dör först


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Kenjoe, jag är stolt över ditt A! fäller en tår

2010-06-02 @ 17:47:39
Postat av: Helmut

Världens bästa kines!

2010-06-02 @ 19:17:58
Postat av: Ken

^^ tack, och icke!

2010-06-02 @ 21:46:14
Postat av: Madde

Up - den är så himla romantisk!

2010-06-02 @ 23:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0