WHERE THE ACTION IS

Haha, älskar att vi fortfarande har 15-20 läsare om dagen trots att mvgforlife inte längre uppdateras. Men vettni vad? Jag har skapat en egen, lite mer non-mvgforlife-style blogg. Lite privatare, lite mer om mig - men det är ju det ni vill läsa. Adressen till bloggen är www.*************.blogg.se. Åker till Grekland en vecka nu, men när jag kommer hem publicerar jag adressen här @mvgforlife.blogg.se. Så skit i att vara inne här och längta efter nya inlägg, ut i solen och den 27 gradiga värmen och kom tillbaka om en vecka så får ni veta (:

// F

Den som väntar på något gott... (...väntar alltid för länge).

Kommentarer
Postat av: Viola

Haha jajemän :) kan inte släppa NV3a riktigt än... Ha det så bra i Grekland nu Fredrik! Väntar ivrigt på att få namnet på nya bloggen ;) haha

2010-07-03 @ 21:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0