You're breakin' my heart. You're tearin' it apart. So fuck you.

... och så lider helgen mot sitt slut. Veckan vi har framför oss är inte så farlig. Imorgon börjar vi 12.50, sista sovmorgonen på en måndag på läääänge. Annars är hela veckan rätt chill, undantag torsdag då det nalkas prov.

Apropå fysiken. Fysikhjälp sökes. (Kapitel 7 är förståerligt men kapitel 8 är ett fucking säg what kapitel!
Om någon har lust att förklara 7.1 och 7.6 för dessa personer gärna göra det också.


För er som är trött på mitt snack om donken kan hoppa ner till under nästa streck!

I lördags när jag jobbade hände galet skumma saker. Jag fick dricks av tre personer. Den första gav mig två femtioöringar. Den andra gav mig fyra kronor och den sista gav mig en femma. Jag vet inte om jag skratta eller gråta. I och med att vi inte får ta emot dricks på McDonalds så skänkte jag pengarna till barnfonden.

Det var det första skumma som hände. Lite senare under frukosttimmarna kom en man in och började beställa en jävla massa mat. Han kunde inte stå rakt och han pratade inte sammanhängande (han såg klart drogpåverkad ut). När han fått all sin mat kollade han på den och frågade varför han fått frukostmackor (som han beställt) och jag förklarade att det var det han beställt. Då ville han tydligen ha två Bagel också och lackade satan på det. Han tog sönder sin påse men förklarade för mig att det inte var mitt fel. När allt var klart fick han en ny påse av mig och önskade mig en trevlig dag och staplade ut. Första gången jag var riktigt rädd för en gäst :O

Det tredje skumma som hände var att jag fick reda på att kycklingen vi serverar (Chicken Nuggets, Mc Chicken osv) kommer från en leverentör som halal-slaktar sin kyckling. Det är inte många som vet om detta och jag var själv fundersam över detta så jag frågade min chef/ägare. Tydligen kunde detta vara fullt möjligt.

Det fjärde skumma var att brandlarmet gick mitt under ruschen. Aldrig har jag sett människor springa ut så fort! Det är lite roligt egentligen. Hamburgarna brinner liksom. Nej, men det var vattenläckage hos en lokal bredvid.

Sedan hann det inte hände så mycket mer, men mycket får man vara med om.


Imorgon startar min gymturné som kommer pågå ett bra tag. Först ut blir SATS, och 10 dagar efter det blir det Fitness24Seven för att sedan ta turnén vidare till nya gymställen! Spännande va?

// F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0