Window shopping

Imorgon skall Philips Wake-up Light väckarklocka slash lampa införskaffas.Väckarklocka för 800 kr känns lite saftigt, men va fan, om man alltid tänker på det sättet så kommer man aldrig att ha roligt. Så imorrn blir det en tripp till staden. Fick mitt nya VISA-kort igår, vilket gillas starkt. Prispress.com håller dock fortfarnade min mobil kidnappad... borde man köpa en ny? Några tips på en snygg Samsung mobil? (:

Tjuvlyssnat.se leverar för övrigt dagens "vad-man-ska-göra-när-man-blir-arg" -tips!

Matsal i gymnasieskola, Stockholm


Tre tjejer ~18 diskuterar aggressioner.
Tjej 1: Asså, ibland blir man så himla arg!
Tjej 2: Jaa men gud, jag vet precis hur det känns!
Tjej 3 (rycker på axlarna): När jag blir arg så spelar jag GTA, kör över några horor och sen blir jag glad igen!
De andra två tjejerna stirrar förskräckt på tjej 3 medan hon lugnt fortsätter att äta.



Tjuvlyssnat äger, men på senare tid har felsms.com börjat besökas allt oftare. Skit samma. Håller på att somna här framför datorn, känns som att en film på tv:n vore riktigt rätt just nu.

// F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0