Tvångstankar is teh shit.

Har ni tvångstankar?
Jag har det.
Fast de kommer och går.


Extra jobbigt är det om ens kompisar också har det. Snacka om i-landsproblem.

Meeeeeeeeen - imorrn är det fredag! WIHO.
På turismen ska jag lära mig prata i mikrofon.
På marknadsföringen ska vi nog göra något spännande.
På fysiken ska vi nog göra något obegripligt.
Jag har hittat mitt USB-minne med hela projektarbetet igen. Mitt liv är räddat.
Att jobba 3 timmar är galet chill, och känns nästan lite onödigt.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen, imorrn börjar vi tidigt igen :/

Och alla nya bloggare - ni är helt awesome! Fast Kenjoe, du failade rätt hårt. Man måste publicera sitt inlägg direkt när man skrivit det, annars blir det inget bra :(

Btw, fåglarna har viskat i mitt öra att Nv2a håller på med samma svenska/fysik - projekt som vi höll på med - men de behöver tydligen hjälp? Eftersom dessa personer är blivande Nv3a:or känns det inte annat än rätt att hjälpa till. Så om det är någon liten nv2:a som sitter och läser här och vill tips/hjälp/ha ett PM med fysikern (det är väl samma som vi hade antar jag) så är det bara att hojta till så fixar vi fram det    /mvgforlife.

// F

Kommentarer
Postat av: Anonym

sitter ni o rökar marijuana eller hur tusan puffar man? o0

2010-01-21 @ 21:33:38
Postat av: Anonym

anonym> Satan i gatan vilken snabb kommentar! Men nje, inte marijuana - men facebook --> puffa --> puffad.

2010-01-21 @ 21:35:24
Postat av: madde

Jag och felix har poke tävling varje dag.

Nackdelen är att han har facebook i mobilen men fördelen är att jag brukar vara uppe längre ;P

2010-01-23 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0