Tisdag med litet t.

Hej bloggen.

Idag är det tisdag.
Marknadsföringen räknade vi matte på. Speciellt Moa visste vad förändringsfaktor var för något.
Samhällskunskapen myste vi på och pratade om... massmedia.
Det serverades fisk till lunch. På en tisdag? Säg what.
Randig em var idag synonymt med högskoleinformation.
Jag visste redan allt.
För er som inte vet allt - det går att finna på internet genom att googla eller på studera.nu
Förstår inte hur det kan vara så svårt.


Civilekonom på SU eller LiU med mig och Frida B - någon?
Att vara ledig första året för att jobba/resa låter som en bra idé, SYON gav mig ännu en idé. Man kan ju läsa en strökurs som man annars läser på civilekonomprogrammet för att se om det är något för mig liksom. Smart.

Imorgon är det onsdag. Hälsopedagogiken börjar då. Blir ... eller, nej, jag ska inte ha några förväntningar.

Dagens citat levereras idag av en facebook-grupp:
"finding x is only necessary when you're a pirate"

Nu ska jag åka till jobbet lite, se till att blogga mycket nu ikväll kära bloggnördar!
// Er bloggcoach F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0