Söndagspepp

Are you going to drop the bomb or not?
Let us die young or let us live forever
We don't have the power but we never say never

Ovan kan ni skåda början av min nya ringsignal. Fast j'ai un problem parce que min mobil befinner sig fortfarande på lagning nere i de småländska skogarna. Jag saknar den. Om den inte har kommit hem efter nästa vecka tänker jag ringa ner och bråka lite :(


Imorgon skulle det varit ångestmåndag om jag gick i 1an. Men nu går jag i 3an och allt är allmänt chill. Vi börjar strax efter klockan 9 imorrn och av dagens fyra lektioner så är tre helt nya. Biologi B, Religionskunskap och Turism. Jag tror jag vet vilken som blir roligast och vilken som blir tråkigast. Lite spännande ska det faktiskt bli. Att sluta klockan 16 är kanske inte "wiho" men sånt får man ta.

Snabba Cash sågs igår på bio med halva min bekantskapskrets. Nej, men det är lite roligt - för när man ser bio i Vällingby känner man alltid igen typ 10 pers. Filmen var bra - om man inte läst boken - men mindre bra om man läst boken. Jag tillhör dem som läst boken, och filmen var som vanligt sämre än boken. För att vara en svensk film så får den dock ett godkänt betyg.

Baronen i Vällingby är btw underskattat. Den må vara en kandidat till Sthlms sunkigaste krog/pub och läget får väl 0 av 5 toasters - men för oss trogna Vby:are har den alltid funntis där, och musiken är bra och det är ett helt okej ställe med bra priser. Så va fan - after school öl (höhö eller after school cider) - där någon dag efter skolan? :D Jag bangar inte!

Nu ska jag fixa och trixa lite, men vi ses glada och taggade inför starten på vår sista termin ever imorrn @ A521!


//F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0