Smärta

Igår hade jag två grymma inlägg på gång =). Ett där jag betraktade klassen som en population rovdjur under hela dagen, mycket intressant btw, och ett som handlade om tårar som rinner varje dag.

Dock blir det nu skrivet direkt ur hjärtat istället. Har haft Oskar Åslund som tränare idag (för er som inte vet så är han typ bara grymmaste dansaren i hela Sverige). Mardrömstimme!!! MER GRÅT och på en lektion, så pinsamt. Han satt på mig när jag satt i spagat. Jag är inte vigast i världen så inse smärtan. Sen kom tårarna och svimmningskänslan och då sa han bara upp o hoppa nu kör vi pliéer. Herregud. Hitler och Stalin som ballettränare men bra som fan kommer jag att bli.

Nu blir det so you think you can dance på femman och sen läggdags=)

Puss o kram // Frida


Kommentarer
Postat av: m

Jävlar Frida!

2010-01-21 @ 08:46:09
URL: http://maddeapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0