Saturday is like a Sunday on a Friday.

Vet ni?
Lördagar är bäst.
Speciellt de lördagar då man är ledig.
Vaknar upp vid halv ett, öppnar fönstret och känner den kyliga luften strömma in i rummet. Solen skiner in och jag hör fåglarna kvittra. Tyvärr infriades inte min frukostdröm som jag skrev om i förra inlägget. Men det gör inget.

Idag har jag faktiskt pluggat lite och varit hyfsat effektiv. Har dock inte hunnit med fysiken, vilket jag borde om jag inte vill faila sönder på NP. Tar emot, men kanske borde jag titta lite på den nu?

Ikväll är jag ensam hemma. Hemmafest? Utgång? Spåra? Jao, om väckarklockan inte skulle vara ställd på 5.30 imorgon. Men skitsamma. Mysig filmkväll är inte heller helt fel. Lite C2H5OH skulle dock inte skada. Man borde sänka åldern till 18 år på systemet, i alla fall för oss som klarar av att hantera alkohol. (Haha, det var nog det dummaste jag sagt idag). Saft fungerar ju annars också.

På håltimmen på måndag tänkte jag åka på lämna-in-cv-turné i Västerot, om det är någon som vill haka på så är det bara att säga till! (:


En bild säger mer än tusen ord. Jag gillar dessa byxor. True Story.

// F

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skall köpa sånna brallor <3

2010-01-23 @ 17:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0