Rubriker är överskattat.

Om lycka kunde mätas så skulle dess enhet vara Lim enligt en sida på Facebook. Internt? Javisst.

Aujourd'hui nous avons seulement deux lecons, et c'était sciences société et aprés nous avons le fysique. C'était un bon jour, mais je trouve que c'était assez enneyeux.

Åh, how I wish jag kunde parle francaise flytande!

Idag hade vi samhällskunskap. Vi gjorde en utvärdering av hösten. Först tänkte jag skriva "Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt" men bestämde mig trots allt för att säga vad jag tyckte så att det kan bli bättre. Hoppas hon inte känner igen min handstil bara :$

Efter en brödpaus så hade vi fysik. Mysfysik med frågor. När det nalkas prov får klassen en sorts sammanhållning som man annars inte brukar skåda. Alla är där, alla är med, vi går igenom frågor tillsammans och... fast kom på att detta inte stämmer nu. Glöm det.

Vid skoldagens slut gick jag till SATS Sports Club (haha låter så brat) och tränade. Lite tvek på om jag verkligen gillar stället. Tror det är en sorts hatkärlek. Ingen kan, med handen på hjärtat, säga att man gillar att gymma eller konditionsträna på ett löpband? Spela basket, innebandy, handboll - ja visst! Men gymma? Vettefan alltså.

Personalen på SATS idag var lite... sliskig? Han trodde säkert han var trevlig, men jag tyckte inte det. Han frågade om jag helst kör Ferrari eller Ford, och menade på att SATS var Ferrari och Vällingby Simhall var Ford. Han menade också på att 6000 kr per år inte var så mycket, och att föräldrarna kanske kunde bidra med lite pengar. FU! (Men jag vill fortfarande ha den nya SATS-väskan :$)

 

Nu sitter jag framför datorn, lyssnar på musik och börjar bli nöjd med fysikpluggandet. Det här kommer gå toppen!

// F.

Kommentarer
Postat av: Gustav

SATS is for fags!

2010-01-13 @ 20:25:41
Postat av: Klassen

Detta skrevs på en lektion:D

2010-01-14 @ 14:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0