Nostalgi i framtiden

Jag har en sak att erkänna, jag älskar vår klass och är en big softie som kommer att storgrina när vi slutar. Vare sig ni vill det eller ej så börjar det närma sig, idag var fösta dagen på sista terminen.

Jag älskar att jag gapskrattar med er varje dag. Knaskonversationer om snus och oprovocerat våld på samhället och maktskrattet kommer fram =). Sen mysmåndagsfika, alla är välkomna, hetsiga skivdiskussioner, tro det eller ej jag kommer att sakna allt…

 Så mycket!

Som Ken sa: "bakfylle/dagenefterkänslan kommer att sitta i tio år efter studenten" Med er så är jag säker på det. Det jag inte är säker på är om det är bra eller dåligt.

 Nu är jag klar. Känns bra att starta min bloggkarriär med en kärleksförklaring<3

 // Frida


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Naaaaaaaaaaaw! :D haha, jag håller faktiskt med.

2010-01-18 @ 20:15:51
Postat av: m

Frida, jag ryser till i hela kroppen när jag läser det här!

Jag kommer också storgråta på avslutningen!

Nv3a for life!!

2010-01-18 @ 22:14:31
URL: http://maddeapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0