Mammas gata.

Timbuktu – Mammas gata

I hate Fysik B.
Fysik B hates me.

Nationella om två veckor. Det är galet. Kan man det? Nä. Förstår man det? Nä. Vill man förstå det? Nä. Är det roligt? Nä. Är det värdelöst kunnande? Ja.  USCH.

Om jag fick välja skulle jag nästan vilja läsa Kemi C istället för Fysik B. Om det nu fanns dvs.


Idag var tanken att en tripp in till staden skulle genomföras. Fast när jag vaknade och hade ätit frulle runt 13-tiden så kändes det inte så taggat att ge sig ut i minusgraderna. Att de flest affärer dessutom stänger kl 16 en söndag lockar mig ännu mindre. På tisdag får det bli istället.

Prispress.com suger kuk och jag måste köpa en ny mobil. En samsung, mellan 2-3000, ej heltouch. Bra kamera, SMS/ringa och mp3-spelare är allt jag behöver. Inget jiddrande med 3G/internet/spel/osv. Någon som har tips?

Imorgon får ni för övrigt vad detta "something" är. En del kommer nog att skratta. En del kommer nog att tycka vi är töntiga. En del kommer inte säga något alls. Jag och J skiter i vad, det är med stolthet vi kommer att... ja, vadå?

// F

Kommentarer
Postat av: Ken

finns bara en person att fråga i vår klass. Guby <---

2010-01-31 @ 21:49:23
Postat av: Hilding

Om man vill ha värsta noob-o-fonen ja. Köp en blackberry, du blir coolaste katten i stan!

2010-01-31 @ 22:14:17
Postat av: Fredrik

Blackberry är typ en dator :(

Var tog alla bra, snygga, stilrena mobiler vägen som bara har det man behöver?

2010-01-31 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0