"Kramrater"

Själv så har man precis som madde börjat med matten igen. Åh, efterlängtade derivator, integraler och timmar av "FACIT HAR FEL!" (fast historien visat att facit aldrig haft fel - än så länge)
Folk undrar vad man skall göra efter gymnasiet, jag tror jag är säker... hyffsat faktiskt - men det är en plan som säkert kommer ersättas av en tidig KTH kurs inom något som innehåller alldeles för mycket av ämnen där facit alltid har fel - planen är i alla fall att sticka till mittens rike fort som attans. Blackebergs coolaste lärare har då tipsat om en tävling bla bla bla
Nu sitter jag i alla fall här på våran sovmorgon ombytt och klar redo att för att offra min sovmorgon till att lära ut matte, så att vi får ihop ett lag för att vara med och tävla i en tävling där man kan vina fina priser till mittens rike.
/林溢汉
1* om reklamen syftar på att färgblindhet och iq är samma sak har de fel
2*skrevs imorse typ vid 7:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0