Je fais du ski.

Tjoho!

Här kommer en liten uppdatering från Dalarna. Jag vet att ni bloggläsare är så otroligt intresserade av att veta vad jag pysslar med på mitt jullov, så självklart ska jag berätta det för er!

Dagen igår spenderades till stor del i en bil, med att handla mat, packa upp, laga middag och mysa. Idag hoppade jag och min kära broder ut i backen och for upp och ner hela dagen lång. Mina föräldrar åkte runt i de platta längdskidspåren istället (hehe suckers). I backen blåste det dock en hel del och det var GALET kallt. Men då och då tittade även solen fram och man trodde stundvis att det var ett vykort man såg framför sig.

Nu har vi bastat, duschat och jag sitter här och skriver. Brasan är tänd och snart ska vi börja med maten. Imorgon åker vi också skidor, och kanske även på onsdag. Tyvärr börjar vi ju skolan på torsdag, så innan dess måste vi la vara hemma :(

Aja. Göteborgare är härliga. Jag kommer ihåg hur man kör bil. Det är skönt att kunna sova utan att behöva stiga upp innan tuppen. Mat och onyttigheter är gott. Och jag längtar inte hem riktigt än (fast lovar, snart kommer det).

Nu vet ni vad jag pysslar med i alla fall. Dock undrar jag vad J pysslar med. Star Wars filmer och massa konstiga youtube-klipp? Jag förstår inte det :(

// F

Blåbärsbacken
Ner, ner, ner för backen ner
Blåbärsbacken
(resten kommer jag inte ihåg :()

Kommentarer
Postat av: Calle

Blah blah blah, tråkigt shit, osv.



Ni borde verkligen passa på att kolla hela R&R Hall of fame koncerten om ni inte såg den.

Den finns uppe på svtplay tills midnatt imorgon om ni missade den.



androllhalloffame25_ar/rockandrollhalloffame25ar-_otextat" rel="nofollow">http://svtplay.se/v/1830782/rockandrollhalloffame25_ar/rockandrollhalloffame25ar-_otextat



2010-01-05 @ 02:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0