J'aime fair le ski, et je veux faire ca demain!

Tjeeeeena bloggen! Allt flippchill?

Mätt och belåten sitter jag här och pustar ut efter att ha jobbat 7 av de senaste 8 dagarna. 8-10 timmarspass every day dessutom. Knogarna är helt röda, och jag har lite sår här och där. Ryggen värker lite och jag är allmänt trött i huvudet. Tecken på att man har jobbat väldigt mycket, men det har ändå varit kul. Cashflow som aldrig förr, och dessutom har jag fått lära mig en stor del av bop:en och har gjort min första egna Big Mac någonsin! Har även lärt mig packa allt. Känns riktigt skojsigt faktiskt. Trodde aldrig att jag skulle ha jobbat 1,5 år på donken utan att tröttna på det. Och det är skumt, jag tycker fortfarnade det är kul att gå till jobbet. Väldigt tråkig fritid? Nej faktiskt inte. Jag tror det beror på att arbetsuppgifterna är väldigt varierande, och att det alltid finns något att göra. Lägg till ett gäng sköna människor som jobbar där så är det inte så konstigt att jag fortfarande gillar det.

Nu har jag i alla fall en liten minisemester (det ni andra kallar för jullov :P) fram tills skolan börjar. Imorgonbitti startar vi (familjen) bilen och drar till vår stuga i Orsa i några dagar. Just nu är det -19 grader och en massa snö där. Ska helt ärligt bli kul att dra upp ditt, åka lite skidor, äta lite god mat, bada bastu och bara flippchilla och relaxa.

(Orsa förra påsken)

Vår skola börjar tydligen igen på torsdag, den 7 januari, medan Kungsholmens Gymnasium (min brorsa går där) börjar först på måndag 11 januari :( Vad händer liksom? Den 7 januari börjar ju dessutom NKs vinterrea som man är inbjuden till, ouch!

Höhö. Men skit samma. Det är ändå chill i skolan de första dagarna. Nu ska jag börja packa det som jag ska ha med mig till Orsa, och sedan lägga in låtar på mp3n, duscha, chilla och se lite film. Kommer ha med mig en dator med mobilt bredband, så oroa er inte för några uteblivna blogginlägg inte!

Njut nu av era sista dagar på ert sista jullov någonsin - imorgon kan det vara först! Haha ;D
Peace out alla läsare.

// F

(Dagens låt: Melody Club feat Anna Järvinen - I don't believe in angels)

Don't believe in, I don't believe in angels. but I just seen one.
Don't believe in, I don't believe in angels. but I just seen one.
Don't believe in, I don't believe in angels. but I just seen one.
Don´t believe in, I don´t believe in angels. but I just seen one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0