Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt.

Halli-hallå!

Helg efter två dagar. Riktigt härligt. Idag började dagen med marknadsföring. Ett otroligt mysigt ämne. Man känner sig lite smart stundtals. Tills nästa lektion ska vi ta med oss miniräknarna för att vi ska "räkna" lite. OBS att det bara är fyra personer i gruppen som vet vad derivata är, så det kan inte bli så komplicerat. Jag och Moa hoppade i alla fall högt av lycka för att vi ska få räkna lite matte igen. (Nej, det är ingen ironi.)

Lunchen chockade ingen, utan pastan och "surpricen" var kvar som vanligt.

Fysiken klargjorde faktiskt en hel del, och tro mig, så fort har en fysiklektion aldrig gått. Prov om en vecka, visst, men vi på mvgforlife production har upptäckt ett litet problem. Eller litet och litet, det är stort. Provet kommer tydligen bara vara ett VG-prov, och hur ska vi då kunna få mvg på det? :(

Samhällskunskapen var lite konstig och tråkig som vanligt. Tittade på gamla brottslingar. Givande. Inte.

Nu är det mysfredag och jag tänker lämna datorn för att bege mig ut på roligare äventyr. Avslutar denna korta skolvecka med vårens hittils bästa bild. Humor. Jag älskar det. Mer sånt. Cred till personen som gjorde det. (Och cred till spontankramen jag fick av Kenjoe idag också (: Haha, mer sånt!)


Jag kommer, kommer du?

// F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0