But then again, that might have been a dream.

Nu är det liv i Björkhuset. I ena rummet hörs Bruce Springsteen och vägg-i-vägg kan man höra Rod Stewart. Glory daaaays...

Hur som helst.

Efter den mycket korta skolan färdades vi mot Staden för att inta Föda. Vi hamnade på en kinarestaurang någonstans jag inte minns. Det var gott. Fredrik (djävulen?) drack cider.




Sedan ville jag fika, men de ville inte resten av sällskapet. Istället gick vi på klädaffärer :/




/J

http://open.spotify.com/track/6U5rR52QF1E2PYNybosHxd

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag känner att det inte blev så mycket pose över bilden på mig och plattan, ser mer ut som en turistbild jue :(

2010-01-12 @ 19:24:08
Postat av: Calle

Vem skulle någonsin utan att vara gravt sinnesstörd välja klädaffärer över fika?

2010-01-13 @ 08:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0