Det går bra nu. Inte.

Min sköna sovmorgon avslutades med fem minuters hetsätande (även kallat frukost) samt löpträning till bussen på två minuter. Som tur var så hann jag, annars hade jag nog seriöst gått hem igen.

Dagen till ära har jag fått reda på att mitt VISA-kort blivit spärrat för att jag (????) slagit fel kod tre gånger för mycket. Asskumt. Ett nytt kort kommer först på måndag. Kul!

Igår bytte min familj från det statliga skitbolaget Telia till Tele2. Det jag igår inte tänkte på när vi bytte var att våra mailadresser från Telia skulle försvinna. Detta har lett till att Telia nu har stängt av och tagit bort min mail. Jättekul! På de CV:n jag lämnat ut står min Telia-mail också, blir lite extra kul! Superduperkul!

Tänkte gå på öppet hus ikväll, men enligt  James via Erik var man tvungen att anmäla sig om man skulle få komma (jag vill inte ens ha en jävla biobiljett?). Kul, jättekul!

Kom nyss på att jag inte har gjort fysikläxan. Kul!

Min vanliga mobil har varit på service sedan den 18 december. Prispress.com har inte ens hört av sig. Deras support har öppet 9-13 må-fre. Idag ringde jag 12.50. Stod i kö i tio minuter för att 'vänta  på min tur'. Klockan 13.00 sade den automatiska telefonrösten: "Våra öppettider är måndag till fredag, kl 9-13. Välkommen att ringa då!". Jaaa, jättekul! De har inte svarat på mitt mail heller. Wiho, kul!

Min cp-mobil jag har nu har en batteritid på typ två timmar. Det är asnajs. Kul!

Som att det inte vore nog får man se följande när man surfar in på aftonbladet.se :


KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL.
Det går bra nu.
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL.

CP.

// F

Kommentarer
Postat av: m

INTE ÄNNU MERA!!!

2010-01-27 @ 09:51:41
URL: http://maddeapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0