But, honestly...

... är det inte härligt att bara ha en lektion?
... är det inte härligt att få dinera kinamat inne i stan mitt i veckan?
... är det inte härligt att få dricka en 4,5a Cider till lunch mitt i veckan?
... är det inte härligt att titta runt på NK?
... är det inte härligt att se när folk åker fast i SL:s biljetkontroller?
... är det inte härligt att träffa Frida B på tuben hem?
... är det inte härligt att vi börjar kl 10 imorgon?
... är det inte härligt att vi slutar 12.30 imorgon?
... är det inte härligt att jag ska göra pannkaka till middag ikväll?
... är det inte härligt att kemin på riktigt är över för alltid?
... är det inte härligt att vi är lediga på fredag?
... är det inte härligt? Jo det är det ta mej fan!

En glad Fredrik är en nöjd Fredrik.

http://fc05.deviantart.net/fs24/f/2007/347/5/5/Just_Smile_by_Avangel27.jpg

// F

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad glad jag blir över att få vara med på härligt listan =)

2010-01-13 @ 19:49:56
Postat av: Frida

Vad glad jag blir över att få vara med på härligt-listan =)

2010-01-13 @ 19:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0