Vi om tio år?

Igår gick jag på mammas gata
Vissa dagar kan jag sakna
Tryggheten från gammla dagar
men det finns ingen som kan få dom tillbaka
Igår gick jag på mammas gata
Vissa dagar kan jag sakna
Tryggheten från gamla dagar men det finns ingen som kan få dom tillbaka
Ibland vill jag återvända
Men det- finns ett litet dilemma
Det känns som skorna börjar klämma
Jag har fått växtvärk jag måste lämna
Hey Hey
Staden känns för liten
Du och jag börja om det känns för tidigt
Eller för sent hur den än blir de,
kommer alltid vara en del av mitt liv ye
(lyrics från mammas gata).

Idag var jag i staden. Köpte den där lamp-väckarklockan på Webhallen. Det stället har fan problem. Stockholms sämsta service, fula datanördar i kassan och inte ett leende på läpparna. "Öh... påsarna är slut, så du får bära den i handen... eller så kan du gå in på konsum och fråga om de har påsar". Öhhhhh OKEEEEJ. FUCK YOU! Webhallen har dock bra produkter, men annars är stället inget för mig. Håll tummarna för att lampan fungerar nu!



Var på Elgiganten och letade mobil också. Hittade denna som jag blev lite sugen på. Sony Ericsson hade en fin också, fast knapparna är så små :( Den tredje modellen jag tittade på var heltouch, en Samsung till.

Nu träder min beslutsångest fram igen. Vilken av dessa tre ska jag köpa?

Imorgon är det Onsdag vilket innebär:
Gym på morgonen.
Onsdagsrasten.
Helkroppsmassage med massageolja.

Höhö. Jag ger upp. Vi ses imorrn!

// F

Kommentarer
Postat av: Emil

Webhallen är alldeles fantastiskt! Du hade otur.

Finns inget pålitligare ställe.



Minns iofs en bitter jävel bakom kassan, men alla andra gånger jag hämtat ut mina beställningar har jag bemötts med ett varmt leende och beröm för mitt utmärkta produktval.

2010-02-02 @ 19:34:22
URL: http://hjarnsubstans.blogg.se/
Postat av: Anonym

köp inte samsung, jag varnar dig de suger.

2010-02-02 @ 21:59:33
Postat av: m

Jag gillade min samsung jättemycket, kommer du ihåg - den platta mörkblå sliden? Och jag tycker du ska satsa på ultra touch :)

2010-02-02 @ 22:53:21
URL: http://maddeapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0