Vi drömmer, vi flyger nanana... nu är vi på drift.

...men lev för stunden, le för stunden, kolla mot himlen ta del av stunden.

Jag har tänkt lite.

Det första är hur vi kan ha minst 20 unika läsare per dag. Jag är en av dessa, och det är säkert några i klassen som kollar varje dag, men knappast 20 pers, så vilka kan de andra vara? Jag hatar att vara nyfiken, så kommentera gärna och ge mig en ledtråd :D

Det andra jag tänkt på är varför folk måste vara så himla otrevliga för. Le, var glad och ta inte allt så allvarligt.

Det tredje jag tänkt på är att det är plusgrader ute = snön smälter = det är vår snart = :).

Det fjärde jag tänkt på är varför man tar självmord genom att hoppa från broar och framför tåg. Det är smärtsamt, det finns väl bättre sätt?

Det femte jag tänkt på är hur jävla fucking sjuk man kan vara? Syftar på Henne i Pojken som kallades det. (Ja, jag har inte läst den förän nu :$).

Det sjätte jag tänkt på är varför dom kollar konstigt på oss när jag och S kramas?

Det sjunde jag tänkt på är varför vitt vin och sprite är så gott tillsammans?

Det åttonde jag tänkt på är varför min mobil fortfarnade är borta? :(

Det nionde jag tänkt på är varför jag tänker så mycket. Men jag har inte kommit fram till något svar på det.

Det tionde jag tänkt på är att skriva detta inlägg, och nu var det gjort.

// F

Kommentarer
Postat av: Carl

Nv3a + Hilding = 20?

2010-02-28 @ 20:01:14
Postat av: Fredrik

Nv3a - Hilding = 19. Tror fan inte 19 pers i vår klass går in här varje dag?

2010-02-28 @ 22:12:28
Postat av: Elina

Jag är en av era läsare och är Jonna bästa kompis. Secret is out ;)

2010-03-01 @ 00:27:38
URL: http://elinawarde.blogg.se/
Postat av: Hilding

Ibland är det farligt att läsa för fort. "jag är en av era lärare...", satte mjölken i halsen. :D

2010-03-02 @ 00:59:09
Postat av: Carl

Well done, Hilding.

2010-03-02 @ 12:30:20
Postat av: ken

! interesting, modigt! (Y)



och på punkt 7 vill jag protestera. ... guby har förhäxat dig eller hur? what a MF... upp till bevis fredrik, hemma hos dig på fredag? spåra right?

2010-03-03 @ 06:57:52
Postat av: Fredrik

Höhö (:



Punkt 7 kan vi testa igen, visst. Men fortfarnade, ut på stan, inte hos mig, aight?

2010-03-03 @ 11:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0