Världens bästa jobb och klass =)

Kul att man har världens bästa jobb =), jag får hjälpa sockerbitar i rosa balletdrömmar under deras första danssteg hur underbart är inte det???

(tre frågetecken jag vet Fredrik, bara för du ska ha nåt att störa dig på)

Jag är glad för mitt jobb och för er för att ni drar upp mig ur min enorma depp jag har haft de senaste dagarna. Ni som känner mig väl har nog fattat hur illa det har vart =/. Men idag gick jag till skolan och blir pepp p.g.a av er och sen till jobbet och blir pepp av alla sötnosar.

Efter fysiken är det nog dags för en överaskning á la Frida till alla underbara mvgforlifare =).

Kram // Frida

Kommentarer
Postat av: Fredrik

haha, frida du anar inte hur mycket jag stör mig på sånt :P



höhö jag längtar tills efter fysiken imorrn spännande :D

2010-02-11 @ 21:02:58
Postat av: Gustav

Kan knappt bärga mig :)

2010-02-11 @ 21:24:46
Postat av: Frida

Efter fysiken på måndag menar jag då alltså typ på tisdag =)

2010-02-12 @ 08:09:08
Postat av: Fredrik

Måndag blir också bra Frida, haha :D

"Den som väntar på något gott..."

2010-02-12 @ 08:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0