Ut ur deppardalen

Jag har lärt mig mycket i helgen, konstigt eftersom jag bara har suttit hemma. Men jag har alltså lärt mig att man kan inte vara sjuk. Man missar massa saker och riskerar att förlora både ett och annat så nu bestämer jag att det här var sista gången jag var sjuk. Enda gången det är ok att skippa jobb, träning och plugg är ifall jag inte kan stå upp! Så nu back on track, jag skiter i att jag inte är frisk nu jävlar ska här tränas och pluggas och åkas skidor. Papi fyller 50 så det blir Åre på sportlovet och vi har bigplans för honom haha. Hoppas att han kommer ner hel =).

Nu ska jag träna, tjäna pengar och vara en pluggis hela veckan jag vill ju kunna göra så här...



Imorgon ska vi leka regering (?) tror jag. Ja ni vet ju vilket jobb jag siktar på haha så det blir nog kul. Är det någon som vet när, var och hur så skulle jag vara tacksam över att bli informerad =). Sällskap någon?

Puss och kram // Frida


Kommentarer
Postat av: m

Östermalmstorg 8.20

2010-02-21 @ 21:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0