Studenten 2010




Tänk att det är vi som kommer stå här i år.
Dessa lakan kommer handla om oss.
Det är vi som ska få stipendium och skrika att somliga har två år kvar.
Vi ska åka flak.
I matchande mvgforlife-tröjor om jag får bestämma.

Idag fick vi våra studentmössor och jag började verkligen inse att det är vi som ska ta studenten.
Stämningen spred sig bland treorna.
Tranberg nynnade på "vi har tagit studenten"-låten.
Moa bubblade av lycka och max nilsson hade stolt visat sin mössa för carina tre gånger.
Jag köpte en brilljantmössa som var den med mest extra grejer.
Den skulle dofta sommar men jag tycker bara den luktar sött snus.
Men ABC-gruppens bild av sommar kanske är lite skev.

Förövrigt tycker jag att vi borde ha en till tävling här för klassen med frågor om klassen.
När jag har mer tid skulle jag kunna fixa en.

Imorgon har vi en lektion och några hade tydligen frågat om vi kunde slippa den.
Vad hände med mvgforlife? Jag blir lite besviken, haha.
Nej men ärligt så känns det lite taskigt mot lärarn.
Jag är tacksam för att vi bara har en lektion och att den börjar sent.
Vi hade lika gärna kunnat haft tre lektioner.
Sen att just det ämnet är tråkigt just nu, det håller jag med om.

Nu ska jag tagga inför King Romeos spelning!
Kommer ni?

Bye alla små mvgs (engelsk uttal med betoning på G)

/Madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0