Soooooo what, I'm still a rockstar.

Varför snöar det alltid när jag slutar hälsopedagogiken?
Varför slutar det aldrig att snö?
Är vi på väg mot en ny istid?
Frågorna är många.
Svaren finns inte.

Imorgon har vi bara ganska många lektioner. Efter lunch är det 1 timma fysik b, 1 timma religionskunskap och avslutningsvis 1 timma biologi b. Nv3as torsdagseftermiddag skulle alltså kunna definieras som mastig.

Medan mörkret lägger sig över Kälvesta och min mage väntar på middagen så sitter jag här och skriver på mvgforlife. Ett riktigt meningslöstinlägg. Verkligen. Och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, så jag bara skriver massa skit, som det jag skriver typ just nu. Det är ju bara en massa tomma ord som inte säger någonting.
(Så jag slutar skriva.)

// F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0